Milcom Arıza Yönetim Sistemi, müşteri taleplerinin ve sorunlarının izlenmesi ve yönetilmesi için geliştirilmiş kapsamlı bir çözümdür. Müşterilerinize 7/24 hizmet sunarken, e-posta, arama ve alarm sistemlerinden gelen bildirimleri otomatik olarak talebe çevirerek her bildirimi kayıt altına alabilir, ilgili departmana yönlendirebilir ve takip edebilirsiniz. Kayıt altına alınan bildirimler için talep oluştuğunda ve talebin durumu değiştiğinde ilgili kişilere otomatik mail göndererek süreci hızlandırabilirsiniz. Arıza tiplerini tanımlayarak belirli süreler atayabilir ve sorunların bu süreler içinde çözümlenmesini sağlayabilirsiniz. Detaylı raporlama ile çözüm sürelerini izleyebilir ve performans yönetimi yapabilirsiniz. Milcom ile iş akışınızı optimize edin ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarın!
Arıza Takip ve Yönetim Sistemi Çözümleri
Kullanıcı yönetimi ile Admin, Çağrı Merkezi, Departman ve Servis kullanıcılarına göre roller tanımlayabilir ve talep yönlendirmeleri yapabilirsiniz. Rol bazlı yetkilendirme sayesinde, her kullanıcı yetkileri doğrultusunda tüm süreci anlık olarak takip edip yönetebilir.
- Kullanıcı Oluşturma, Rol ve Yetki Yönetimi
- Çağrı Merkezi, Admin ve Yöneticiler için Özelleştirilmiş ekranlar
- Rol ve yetkilere göre talep görüntüleme ve yönetme
Her talep ve arıza bildirimini benzersiz bir talep numarasıyla takip ederek süreçlerinizi daha düzenli ve yönetilebilir hale getirebilirsiniz. Müşterilerden gelen e-posta ve çağrıları otomatik olarak talebe dönüştürerek, tüm bildirimleri eksiksiz bir şekilde kayıt altına alabilirsiniz. Taleplere ilişkin dosya, görsel, ses kaydı veya servis formu gibi belgeleri sisteme yükleyerek detaylı bir süreç yönetimi sağlayabilirsiniz. Ayrıca, her aşamada talepte bulunan kişiye, ilgili sorumluya ve yöneticilere otomatik e-posta bildirimleri göndererek iletişim sürecini optimize edebilir, çözüm odaklı bir yaklaşım geliştirebilirsiniz.
- Eposta ve arama listelerinden otomatik talep oluşturma ve yönetimi
- Oluşturulan taleplere ses kaydı, eposta, belge, resim ekleme/indirme
- Her aşamada otomatik eposta bildirimleri
Servis Ağı Yönetimi sayesinde, müşterilerinizden gelen talep ve arızalar için hızlı ve etkili servis yönlendirmesi yapabilirsiniz. Her talep için kolayca servis formu oluşturabilir ve ilgili servise otomatik bildirim e-postası göndererek iletişim ve takip eforunuzu en aza indirebilirsiniz. Hem siz hem de servis ekipleriniz, rol bazlı özelleştirilmiş ekranlar aracılığıyla talebin durumunu ve yapılan işlemleri kolayca takip edebilir .
- Servis oluşturma ve Sorumlu kullanıcı tanımlama
- Talep üzerinden veya alt talep oluşturarak servis yönlendirme
- Servis formu/Denetim formu oluşturma, yönetme ve yazdırabilme imkanı
Mühür Takip ve Stok Yönetimi ile elinizde bulunan mühürleri sisteme tanımlayabilir ve servis ağınızdaki servislere transferini yapabilirsiniz. Mühür stoklarını izleyerek, yeni mühür gönderimi veya servisler arası transfer gerçekleştirebilirsiniz. Hangi mühürün hangi serviste olduğunu ve hangi istasyonda kullanıldığını kolayca takip edebilir, takılan mühürlerin tekrar kullanılamaz hale getirilmesi ve yenilerinin takılması sürecini etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.
- Mühür tanımla ve yönetimi
- Servis mühür stok ve servisler arası transfer yönetimi
- Mühür Kullanım takibi
Arıza tipi ve çözüm süresi tanımlama özelliği sayesinde, bildirilen arızaları kategorilere ayırabilir, bu kategorilere bağlı arızalar için çözümleme süreleri tanımlayabilirsiniz. Arıza kategorilerine göre raporlama yaparak en çok arıza bildirilen kategoriler için çözüm planı yapabilirsiniz.
- Arıza tipi tanımlama ve kategorilere ayırma
- Arıza tiplerine göre çözüm süresi tanımlama
- Arıza tipine/kategorisine göre dinamik raporlama
Güçlü ve dinamik yapısıyla, müşterilerinizden gelen talep ve arıza bildirimlerini gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz. Sorumlu kişi veya servis bazında açılan/yönlendirilen talep sayısı, çözümleme süresi gibi detaylı analizler yapabilir, zamanında çözülemeyen talepleri görüntüleyebilir ve hangi aşamada beklediğini gözlemleyerek çalışanlarınızın ve servislerinizin performans yönetimini etkili bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
- Talep oluşturma ve çözme adedine göre performans takibi
- Sorumlu Kişi/ Servis bazında performans takibi
- Çözümleme süresine göre performans takibi
Birden fazla otomasyon sistemi ile kolayca entegre olarak, istasyon, servis ve alarm sistemlerinden gelen verilerinizi arıza yönetim sistemine aktarabilirsiniz. Böylece tüm süreçlerinizi tek bir noktadan kontrol ederek arıza yönetiminizi optimize edebilir ve operasyonel verimliliğinizi artırabilirsiniz.
- Farklı sistemlerle kolay entegrasyon
- Gerçek zamanlı veri akışı
- Merkezi arıza ve takip yönetimi
Dinamik raporlama özelliği sayesinde , Rol ve yetkilere göre, farklı filtreleme seçenekleri ve görsel raporlama araçlarıyla arıza türlerini, çözüm sürelerini, ekip performansını detaylı bir şekilde raporlayabilirsiniz. Bu raporları kolayca dışarı aktarabilir ve ilgili paydaşlarla hızlıca paylaşarak iş süreçlerinizi daha şeffaf ve verimli hale getirebilirsiniz.
- Detaylı analiz ve raporlama
- Görsel raporlama araçları ile grafik oluşturma
- Raporları farklı formatlarda dışarı aktarma