BGYS HİZMET SÜREKLİLİĞİ POLİTİKASI
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI
MİLCOM BİLİŞİM YAZILIM TEKNOLOJİ LTD.ŞTİ.’in iç ve dış müşterilerine sunduğu IT hizmetlerinin güvenilir, tutarlı, kaliteli ve sürekli iyileştirme prensibine dayalı olarak uygun maliyetlerle, ilgili yasa ve yönetmeliklere uyarak sağlanabilmesi için ISO 20000-1 standardına dayalı hizmet yönetim sistemini kurmak, işletmek ve geliştirmek amacıyla oluşturulmuştur.
Hizmet yönetimi ve gereksinimlerinde ulaşılmak istenen hedef, müşteri memnuniyetidir. Bu amaçla verilen hizmetlerden sonra düzenli olarak müşteri memnuniyetini belirlemeye yönelik sorgulama ve ölçme yöntemleri devreye alınmıştır.
Müşteri odaklı olarak çalışan MİLCOM ’in hedefi, servis seviye anlaşmalarını ve sözleşmeli müşteri şartlarını eksiksiz yerine getirebilmek için her bir servis sürecindeki süreç performans hedeflerini yakalamak, servis vermekte olduğu müşterilerinin iş sürekliliğini sağlamak ve servis süreçlerini iyileştirmektir.
Yönetim Kurulu